RECENZJA : MUA, paletka cieni Heaven and Earth.

Neutralnych cieni do powiek w kosmetyczce nigdy zbyt wiele. Ja przynajmniej wychodzę z takiego założenia i uparcie dążę do znalezienia swojej idealnej palety cieni do makijażu dziennego (i nie tylko!). Takim sposobem nabyłam cienie firmy MUA (stacjonarnie dostępne np. w Wielkiej Brytanii). Testowałam je już kilkanaście razy i myślę, że mogę już Wam o nich słówko szepnąć. 


Naprawdę solidne opakowanie (podobne do cieni Sleeka) mieści w sobie 12 perłowych (lub perłowych z dodatkiem subtelnego brokatu) cieni do powiek. Każdy ma po 9,6g - czyli nie najgorzej.


W palecie znajdziemy beże, złota chłodne i ciepłe brązy oraz jeden miedziany kolor. Generalnie paleta jest bardzo wszechstronna i podejrzewam, że wielu z Was kolorystycznie będzie odpowiadać ;)

(cienie na bazie Avon)

Pigmentacji. Cienie są dobrze napigmentowanie, jednak znajdą się te trochę słabsze. Na bazie wyglądają naprawdę dobrze i właściwie nie ma z nimi większych problemów. Dobrze nabierają się na pędzel (na pacynkę dołączoną do zestawu również). Podczas rozcierania nie gubią koloru i nie tworzą prześwitów, nie osypują się jakoś dramatycznie (jak np. cienie Sleeka) i naprawdę długo trzymają się powieki.

Uważam, że jak za tą cenę (ok. 20zł + przesyłka) to świetna inwestycja. Nie opłaca się już inwestować w Sleeki gdy osiągają cenę prawie 40zł (pamiętam czasy, gdy kosztowały nieco ponad 20zł...), dlatego jeśli chcecie dobry jakościowo komplet cieni do powiek śmiało możecie zamawiać cienie MUA.

Miałyście jakieś inne paletki z tej firmy? Możecie mi którąś polecić? :)

P.S.: po nieudanych próbach zmiany szablonu, poknocił mi się pierwotny (mimo zapisania kopii i ponownego jej wgrania). Wcięło mi opcję "odpowiedz" w komentarzach. Wiecie jak to naprawić? ;/ Ja próbuję drugi dzień i zupełnie mi to nie wychodzi..
Zachciało się zmian w wyglądzie bloga... ;/
Pozdrawiam, 
Marta

18 komentarze:

Mademoiselle Zu pisze...

nie mialam nigdy ale zdecydowanie sie zdecyduje na cos od nich

Independent Woman pisze...

Mademoiselle Zu - naprawdę warto. Fajna paletka w fajnej cenie ;)

JustynaPolska Stylist&Make-upArtist pisze...

podoba mi się kolorystyka tej paletki

Penelopa pisze...

Bardzo ładne są te cienie, w sam raz do makijażu dziennego. :) Ja dotychczas jakoś jeszcze nie praktykowałam za bardzo malowania oczu, bo mam tendencje do ciągłego wycierania itd. i zwykle jak nakładam tusz to mi się rozmazuje. A dodając do tego jeszcze moje ogólnie bardzo wrażliwe oczy to totalna masakra z tego wychodzi. Szkoda, bo powieki można w bardzo fajny sposób pomalować, ale niestety chyba będę musiała się z tym pogodzić. ;)

Co do szablonu to nie wiem jak przywrócić opcje odpowiedzi, mysle, ze najlepiej by było ustawić jakiś standardowy szablon i potem poustawiać wszystko na nowo, chociaż to dosyć czasochłonna opcja. :D

Secret garden pisze...

świetna paleta:)

Independent Woman pisze...

Penelopa - wszystko jest kwestią treningu ;) A jeśli chodzi o szablon... właśnie zrobiłam to co mi podpowiedziałaś - i nic. ;/

lacquer-maniacs pisze...

Ładna ta paleta przypomina mi Au Naturel właśnie ze Sleek. A jeśli chodzi o konkrente paletki z MUA, które mogłabym polecić to niestety nie umiem odpowiedzieć na to pytanie, bo żadnej nie miałam...

Jadwiga K. pisze...

Ładna, klasyczna paletka ;) A nad bazą z avonu sama zaczęłam się zastanawiać, dużo osób ją chwali ;)

Lila pisze...

miałam ją zakupić podczas małych przed swiątecznych zakupów w mintishop.pl ale niestety...zapomniałam :(

Penelopa pisze...

Kurczę, no to niestety nie mam pojęcia. ;/
I melduje, że dzisiaj rano przyszła paczka. :)

Turkusoowa pisze...

o,wyprzedzacie mnie z recenzjami,też mam tę paletkę i będę niedługo prezentowac u siebie :) jest fajna i kupiłam ją bo przez kilka dni była po 13.90 bodajże :)

Anna Bazarek Kosmetyczny pisze...

Mi koleżanka z UK przywiozła 2 paletki ale jeszcze ich nie odebrałam. jestem bardzo ciekawa jak sie u mnie sprawdza :)

Independent Woman pisze...

lacquer-maniacs - rzeczywiście, ale jest lepsza jakościowo od AN Sleeka. ;)

Jadwiga K.- bo jest naprawdę warta uwagi ;)

Lila - nic straconego ;) Często bywa na promocjach w różnych sklepach internetowych ;)

Penelopa - fajnie, cieszę się ;)

Turkusoowa - no widzisz, udało Ci się kupić w naprawdę ekstra cenie ;) Teraz i ja poluję na promocje i kupię jakąś inną wersję kolorystyczną :)

Anna Bazarek Kosmetyczny - daj znak, czy Ci się spiszą ;)

Łukasz Bier pisze...

ja nie wiem gdzie ja kupic ;p ae kolory sa super

Independent Woman pisze...

Łukasz Bier - kupisz je np. na www.cocolita.pl ;)

Paulina pisze...

bardzo lubię takie kolory :)

iwi piwi pisze...

Mam 3 paletki z tej firmy i ze wszystkich jestem bardzo zadowolona, niesamowita pigmentacja, piękne kolory, świetna jakość, Jedyne co mi troszkę przeszkadza to obsypywanie się, ale wybaczam mu ze względu na 3 pozostałe powody :)

1way to beauty pisze...

na razie też mam tę paletkę i jest świetna, ale już myślę o następnych ;)))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook