SALE!

Przejrzałam dziś swoje zbiory i postanowiłam zorganizować małą wyprzedaż. Kosmetyków mam zbyt dużo i nie jestem sama w stanie ich zużyć.

 Nie ukrywam, że zależy mi głównie na sprzedaży :)

Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana kupnem kosmetyków pisz : independentwoman92@onet.pl. Nie odpowiada Ci cena? Napisz, na pewno się dogadamy :)
Do kosztów kosmetyku dodaj 5zł za przesyłkę. Do każdego zakupu dodaję gratis ;)


 Lek na trądzik Benzacne 100mg/g - użyty raz; cena: 9zł


Maybelline Affinimat - podkład matujący nr. 09 opal rose; zużycie ok. 10%, cena: 12zł


 Miss Sporty So Matte - podkład kryjąco-matujący odcień medium, użyty 2 razy; cena: 8zł


 Maybelline Affinitone - podkład nr 24 golden beige; zużycie ok. 2/3, cena: 5zł


Iwostin Correctin, fluid matujący trwale kryjący - odcień ciepły beż, zużycie ok. 10%; cena: 14zł


Pigmenty NYX, odcieni niestety nie posiadam; zużycie nieznaczne; cena 2,5zł/sztukę.


NYX, Jumbo Pencil - kredka w odcieniu 605 milk, zużycie widoczne na zdjęciu, cena: 8zł


 Golden Rose, cień w kredce nr 313, zużycie widoczne na zdjęciu, cena: 3zł
Sephora liner electro - odcień  08, zużycie widoczne na zdjęciu, cena: 7zł


Avon Luxe, paletka cieni do powiem glamorous rose, zużycie nieznaczne, widoczne na zdjęciu; cena: 13zł


 Catrice, paleta cieni Absolute Nude, zużcie nieznaczne, widoczne na zdjęciu; cena: 15zł


 Cienie Catrice LE Candy Shock - zużycie nieznaczne, widoczne na zdjęciu, cena: 4zł/sztukę


Inglot, cień sypki nr 22 - użyty max. 5-6 razy; cena: 13zł


Lovely Extra Lasting, pomadka w płynie nr 1 - użyta max 3 razy, cena: 5zł


Lovely Lip Sensation, błyszczyk do ust nr 5 - użyty max. 2-3 razy, cena: 3zł


 Avon, szminka do ust w odcieniu Iced Nude - użyta raz, cena: 10zł


 Avon, szminka w odcieniu Loveable, robiony tylko swatch, cena: 5zł


Avon, szminka w odcieniu Vermillion, zużycie widoczne na zdjęciu, cena : 7zł

Dodatkowo wspominam o KSIĄŻKOWEJ WYMIANCE/SPRZEDAŻY gdzie właściwie każda książka jest w stanie idealnym lub bardzo dobrym :) 

Pozdrawiam i zapraszam do transakcji, 
Marta:)

4 komentarze:

Milena A pisze...

OK, jeśli mogę to ja chcę pigmenty NYX wszystkie, jumbo kredka NYX , pigment z Inglota i Avon Loveable

Milena A pisze...

Napisz na moim blogu , albo na maila milenanails@o2.pl jak mam ci za nie zapłacić :)

Independent Woman pisze...

Milena A - poszedł mail :)

madaleine90 pisze...

ja doslownie kilka dni temu zakupilam te kredke z nyxa... moglam sie wstrzymac :(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook