Tanie wody toaletowe - hit czy kit?

   Szczerze mówiąc, rzadko pozwalam sobie na zakup oryginalnych wysoko-półkowych zapachów. Ceny w Polsce według mnie są zdecydowanie za wysokie. Być może kiedyś, jak wygram w totka (może już dziś wieczorem :P ) będzie mnie na nie stać. Jak na razie muszę pocieszać się tańszymi i powiedzmy sobie szczerze - zdecydowanie uboższymi zapachowo wodami toaletowymi/perfumowanymi.
Tak czy siak, drogeryjne zapachy poniżej 20zł zawsze mnie odstraszały - kojarzyły mi się z zapachami chińskich kadzideł albo polskich Muchozolów.
Pewnego pięknego dnia, dostałam tester wody perfumowanej Fabio Verso Entusiasmo i.. od niego wszystko się zaczęło. Totalnie zauroczona zapachem i TRWAŁOŚCIĄ perfum (wiem, że nimi nie są ale umówimy się, że tak właśnie będę je określać coby trochę uprościć) zwiadowczo pomknęłam do Rossmanna.
Moim oczom ukazała się marka Elode, o której nigdy wcześniej nie słyszałam (jak się okazuje, kiedyś produkowała perfumy sprzedawane tylko w Biedronce) a przepiękne, masywne kartoniki zachęciły do wypróbowania zapachów. Co się okazało? Do mojej skromnej kolekcji dołączyły kolejne trzy wody perfumowane. 

Teraz po kolei kilka słów o każdym z zapachów :

Bi-es, Fabio Verso Entusiasmo EDP, 50ml cena ok.19zł

 Od producenta: 
"Zapach skierowany dla kobiet, które choć na chwilkę chcą się wyrwać z codziennej szarości. Stworzony dla dziewczyn charakteryzujących się pewnością siebie, ale też eleganckich, które dążą do `wolności`. Woda o drzewno-owocowej kompozycji zapachowej.
Nuty zapachowe: owoc granatu, daktyl, kwiat lotosu, czarna orchidea, ambra, czarny fiołek, drzewo machoniowe"

Ode mnie: 
Intrygujący, kobiecy, wyrazisty i... pierońsko trwały. Na ciele utrzymuje się cały dzień na ubraniach... do następnego prania. Gdzieś znalazłam informację, że jest to substytut perfum CK Euphoria. Nie znam tego zapachu, więc nie mogę za bardzo się do tego odnieść. Naprawdę serdecznie go Wam polecam (przedwczoraj widziałam, że jest w promocji z Naturze za 15zł :) )
Online dostępny np. tu - KLIK


 Elode, So Lovely EDP 100ml, cena: 18,99zł 

Od producenta:
"To  zapach idealny dla czarujących, optymistycznych i radosnych kobiet , które lubią marzyć. Egzotyczna i cytrusowa nuta głowy składa się z bergamotki, jabłka, smakowitej gruszki uwalniającej kobiecy bukiet zapachów magnolii oraz wiciokrzewu. Zmysłowe akordy drzewa i piżma dopełniają doskonałej kombinacji nut zapachowych."

Ode mnie:
Jeśli znacie zapach z Avon Sumer White Sunset to to, jest jego idealnie odwzorowana kopia. Dziewczęcy, trochę słodki i... idealny na spotkanie z ukochanym. Mój mąż go wprost uwielbia ;)Co do trwałości to tak jak poprzednik - na ciele cały dzień, na ubraniach jeszcze dłużej ;)


 Elode, Touch EDP 100ml, cena: 18,99zł

Od producenta:
Jest to chyba nowy zapach i nie znalazłam w internecie żadnych informacji od producenta na jego temat. 

Ode mnie: 
Najsłodszy i chyba najcięższy z pozostałej trójki. Idealny na wieczór. Touch z kolei, podobno jest idealnym odwzorowaniem zapachu Rihanny Reb'l fleur. W Rossmannie porównałam te zapachy i... rzeczywiście. Są niemal identyczne. Jeśli lubicie Reb'l fleur Rihanny to śmiało możecie wypróbować Touch, ponieważ trwałość jest równie zadowalająca jak w przypadku So Lovely czy Entusiasmo.


Elode, Enigmatic EDT 100ml, cena: 18,99zł

Od producenta:
"To zapach ten jest dedykowany kobietom z inicjatywą, zmysłowym i świadomych swej atrakcyjności. Cytrusowa nuta głowy składa się ze słodkiej pomarańczy, mandarynki, werbeny i grejpfruta, które uwalniają kobiecy bukiet kwiatu lilii, jaśminu i słodkiej róży. Kremowa wanilia, piżmo oraz drzewo sandałowe w nucie bazowej stanowią doskonałe zwieńczenie całości zapachu."

Ode mnie: 
Ładny, ale zdecydowanie najsłabszy ze wszystkich zapachów wyżej wymienionych. Kategoria owocowo-kwiatowa. Zapach jest lekko słodki i... w sumie nie wiem jaki. Jest mało intensywny i krótkotrwały. Szkoda, bo nuty zapachowe wymieniane przez producenta brzmią obiecująco. 

Podsumowując, tanie zapachy nie zawsze muszą być kiczowate i krótkotrwałe. Pierwsze trzy wyżej wymienione są naprawdę świetne i nutami zapachowymi, trwałością oraz ogólną estetyką flakoników dorównują zapachom z wyższej półki. Jeśli jesteście na budżecie, a właśnie skończyły Wam się wasze ulubione perfumy to wypróbujcie te. Nie kosztują wiele a mogą dać Wam wiele radości ;)
Na koniec dodam jeszcze, że oprócz Rossmanna dostaniecie je w Hebe, w Naturze oraz Tesco ;)

Pozdrawiam, 
Marta

 



6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ooo, nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale bardzo chętnie wypróbuję ! :)

Anonimowy pisze...

Elode można kupić w biedronce za 14zł. Również mam zapach So Lovely. Polecam.

Trii pisze...

Mam pierwsze i drugie z tego posta.
Tymi pierwszymi zachwycają się wszyscy wokół a kolega z uczelni próbował mi wmówić, że to właśnie CK i nie chciał mi uwierzyć, że to perfumy z Rossmana xD Kupiłam je również dziewczynie brata mojego chłopaka (bo bardzo jej się spodobały) za... uwaga uwaga 12 zł w Tesco xD
Te drugie jak dla mnie są za lekkie i nie utrzymują się w ogóle, nie wiem czemu ;x

Anonimowy pisze...

Mam Elode Touch :) pachnie obłędnie i jest mega trwały. So Lovely - nie było testera ale jeśli piszesz, że to Avon "summer white sunset" to kupuję w ciemno - uwielbiam ten zapach :) Dzięki, dzięki.

Anonimowy pisze...

radosc to daja prawdziwe orygninaly , dziewczyno , nie rozsmieszaj mnie. nie trzeba grac w totka zeby kupic 30ml ,50 porzadnych perfum .ani miec sponsorow , wystarczy z glowa . odlozyc , nawet z przecietnej pensji , darowac sobie te badziewia ktorymi sie cieszysz czy 50ta bluzke z kiepskiego himu , a miec 2 ,3 rzeczy porzadne. ale co kto lubi :) wstyd chwalic sie tym na blogu bo to kolo perfum nie stalo niestety , co czuc zwykle gdy mijam kogos kto pachnie masakra - la rivami itd :]]

Independent Woman pisze...

Anonimie - mam nie jeden zapach mainstreamowy czy niszowy w pojemnościach nie tylko 30, 50 ale i 100ml. Wiem natomiast, że są osoby których na takie przyjemności nie stać, tak więc podaje alternatywy. Niezłe alternatywy.
Współczuję Ci takiego podejścia do życia. :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook