Pół-powrót.

Bardzo za Wami tęsknię, naprawdę. Nie minął jeszcze nawet miesiąc od ostatniego, "pożegnalnego" posta a już mnie do Was ciągnie. To chyba choroba. 

Tak czy siak, nie wracam jeszcze w 100%. Zrobię to jak będę w pełni pewna, że podołam, że treści które będę dla Was zamieszczać będą satysfakcjonujące i mnie i Was. 

Dziś,chcę Was jedynie zaprosić do zakładki wyprzedażowej. Wiosna, porządki i potrzeba jakiegoś trochę niewytłumaczalnego odświeżenia zbiorów spowodowała, że wybrałam produkty na wyprzedaż które są w dobrym stanie i absolutnie zdatne do używania. 



P.S.: do ceny produktów należy doliczyć koszty przesyłki w wysokości 5zł.

Całuję Was mocno, 
Marta

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

jeeeeeeeeeeeeeeeest ! wróciłaś ! :D

Penelopa pisze...

Może po prostu, gdy poczujesz ochotę, że chcesz coś dodać to dodaj, nawet jeśli to by miało być tylko raz na miesiąc. :)

Independent Woman pisze...

Penelopa - być może tak właśnie zrobię ;)

Panna W. pisze...

Czekamy na wielki powrót :)

Penelopa pisze...

Świetny nowy szablonik :D

Anonimowy pisze...

czekamy :)

Lola pisze...

Czekamy, czekamy :) Też wiem, jak to jest zatęsknić za blogiem :)

Anonimowy pisze...

Czekam z niecierpliwością:* pozdro serdeczne!

lacquer-maniacs pisze...

Ja nie żegnam się z blogiem, ale w najbliższym czasie będzie mnie na nim mało, nad czym strasznie ubolewam :(

Wonderwoman87 pisze...

Ja również czekam!

iv90 pisze...

Czekamy na Ciebie, chętnie przeczytam nowe wpisy :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook