Jestem :)


Witam Was serdecznie po kilku tygodniach przerwy. Wracam, ponieważ nie umiem się odnaleźć w świecie „bez bloga”. Kilkanaście pierwszych dni było ok, ale później tęsknota się pogłębiała. Bardzo dziwne uczucie. Uwielbiam TO miejsce, uwielbiam Was. Zdałam sobie sprawę z tego, że jest wiele osób dla których „Independent Woman bloguje” było miejscem rzetelnej opinii i do którego wracaliście z prawdziwą przyjemnością. Budowa budową – kosmetyki kupuję i kupować będę bo taka moja natura, niestety ;P Może w mniejszym natężeniu niż wcześniej ale będę. Po za tym, przecież na blogu może pojawiać się więcej makijaży... ;)
Właściwie powinnam od tego zacząć ale... pierwsze co na pewno rzuciło Wam się w oczy to nowy, odświeżony wygląd bloga. Zdecydowanie tego potrzebowałam, teraz jest mi tu lepiej. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu ;)
Po drugie, podjęłam pracę w jednej z sieciowych drogerii i tak - wiem, chyba zwariowałam : praktyki, praca licencjacka w toku i obrona za kilka miesięcy a mi się pracować zachciało. Cóż tu więcej tłumaczyć - trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno. Praca bardzo "moja", fajne współpracowniczki i... dodatkowe pieniądze. Głupotą byłoby nie skorzystać.

Tak czy siak jestem i mam nadzieję, że już tak szybko nie ucieknę ;) 


 Pozdrawiam,
Marta 

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie że jesteś!!!!

emiliiak pisze...

cieszę się że bardzo że wróciłaś :)) Twoje recenzje są niezastąpione przy proceje decyzyjnym - ,,kupić /nie kupić'' :)

Mademoiselle Zu pisze...

yeyy slicznotko!!:)

Milena A pisze...

No i ekstra!

Aparatka pisze...

Wiedziałam kiedy Cię odwiedzić ;) Dobrze, że wróciłaś :D

Czarne Kreski (Agnieszka) pisze...

super! ;)

moniak85 pisze...

super :* gdzie teraz pracujesz?

Independent Woman pisze...

Dzięki dziewczyny :*

moniak85 - drogeria Natura, CH Echo ;)

drukarki fiskalne września pisze...

no no ślicznie :)

moniak85 pisze...

że też mam nie po drodze do tej galerii... :(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook