MAKIJAŻ: codzienne smoky eyes.

Naprawdę codzienne. Nie pamiętam makijaży, które kiedykolwiek wykonywałabym częściej niż kilka razy w tygodniu. Ten, zaprezentowany niżej, gości na mojej twarzy od ok. miesiąca (z wymiennym wariantem na ustach :) ).


Co my tu mamy?

 Średni brąz w postaci kremowego cienia na całej powiece. Mocno rozświetlony kącik. Brązowa kredka roztarta miękkim pędzelkiem na górnej i 3/4 dolnej powieki. Ciemna linia wodna. Na ustach coś intensywnego i przykuwającego wzrok. W TYM wariancie wybrałam soczysty róż :)



KOSMETYKI UŻYTE:

Twarz: podkład Pierre Rene Skin Balance, korektor pod oczy Skin Food, puder sypki KOBO, dysk brązujący z  Sephory, rozświetlacz YSL Palette Pink Celebration.

Oczy: cień w kremie Avon Forever Bronze. cień Essencre 35 party all night, cień Essence nr 02 junior champoinship, cień My Secret (beż), czarna kredka na linii wodnej Avon, brązowa kredka Golden Rose Classics nr 203, tusz do rzęs Essence Lash Mania reloaded, cień z paletki Sleek Darks jako cień do brwi oraz odżwyka do rzęs i brwi z Essence. 

Usta: szminka Golden Rose Velvet Matt nr 07.   


Lubicie takie makijaże? :)

Pozdrawiam, 
Marta

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czemu na każdym zdjęciu otwierasz usta ?

0freeme pisze...

Piękne masz te patrzałki ! :D

Independent Woman pisze...

0freeme - dziękuję! :)

Anonimowy pisze...

Świetny kolor włosów i szminka. Długo się u Ciebie utrzymuje? Zrobisz następnym razem jakiś tutorial makijażowy? Monika W.

Independent Woman pisze...

Monika W. - ta seria szminek z Golden Rose utrzymuje się u mnie 3-4 rodziny. Mam sporo kolorów z tej serii i zastanawiam się właśnie, czy nie zrobić takiej recenzji + prezentacji kolorów ;) Tak, zrobię tutorial - obiecuję ;)

Anonimowy pisze...

Oooo... Również jestem zainteresowana jakimś postem na temat pomadek z Golden Rose, Poluje na nie już od dłuższego czasu, ale nie jestem do końca zdecydowana. Nie mogę się doczekać :)
P.

Monika Kulik pisze...

Kolor szminki bardzo mi się podoba : ) Od dawna chcę jakąś od GR kupić : )

Primes pisze...

piękny, świetnie podkreśla Twój kolor oczu:)

Penelopa pisze...

Cudnie, usta wymiatają. ;)

Pino pisze...

Bardzo ladny :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook