PAZNOKCIE: Peggy Sage NEON, Lola.

Nie macie pojęcia ile uchodziłam się za neonowym, różowym lakierem do paznokci. Zwykle trafiałam na jakieś ostrzejsze fuksje, albo barbie pink. Jak już gdzieś w asortymencie taki neon znalazłam to okazało się, że już go nie ma na stanie (np. nenony z Models Own).  
Kilka dni temu wstąpiłam do Douglasa - nie chciałam nic konkretnego kupować, tylko po prostu rozejrzeć się za nowościami. Wpadłam na stoisko z lakierami a tam.. ta perełka. Peggy Sage, Lola. Ostatnia.

Nie wiele myśląc wpadła do koszyka i... absolutnie nie żałuję.






WYKOŃCZENIE: pół-matowe, które mnie osobiście się nie podoba. Od razu więc nałożyłam na niego topcoat z Sally Hansen Insta-Dri.

PĘDZELEK: (zapomniałam zrobić mu zdjęcie...) Cienki, rozszerzający się ku końcowi.

KONSYSTENCJA:  dość rzadka, ale nie miałam problemów z wylewaniem się po za paznokieć. 

KRYCIE: do uzyskania efektu który widzicie powyżej, potrzebowałam nałożyć dwie cienkie warstwy. Po pierwszej, widoczne były nieestetyczne prześwity.

KOLOR: może nie jest to 100%, żarówiasty chłodny neon ale na pewno neonem jest. Cieplejszym, ładnie podkreślającym opalone dłonie.

TRWAŁOŚĆ: 3 dni bez najmniejszych naruszeń. Czwartego dnia zaczął ścierać się na końcówkach a piątego wymagał już zmycia.

POJEMNOŚĆ: niewielka, bo tylko 5ml.

CENA: 19,99zł

Podsumowując, jestem z niego naprawdę zadowolona. W buteleczce wygląda na bardziej chłodny odcień ale.. i tak bardzo mi się podoba. Trzyma się długo, po nałożeniu topcoat'u ładnie błyszczy. Czy kupię jeszcze jakiś odcień z tej serii? Nie wiem, ale raczej nie. Stosunek cena/pojemność nie jest zbyt satysfakcjonujący, a reszta odcieni oferowanych przez Peggy Sage nie porwała mnie w żaden sposób. 

OCENA: 4,5/5

Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

Daquerre pisze...

Hoho dobrze,że wpadł do koszyka :D Szczerze w buteleczce nie wygląda aż tak ładnie jak na paznokciach.Szkoda,że pojemność nie idzie w parze z ceną,no ale raz się żyje :) Mam pytanie...czy możesz kliknąć w link do ciucha z Sheinside tutaj w notce?
http://daquerre.blogspot.com/2014/07/kombinezon-z-sheinside.html Jeśli tak to ogromnie dziękuję :)

Anonimowy pisze...

Kolorek piękny,ale mam kilka uwag:
1.Paznokcie niestety nie są równej dlugości.
2.Nie wiem czy dłonie na tych zdjęciach masz opalone ale wyglądają na brudne :( Przykro mi
3.Skórki są bardzo suche przydałoby im się jakieś porządne nawilżenie.Może gruba warstwa kremu na dłonie rękawiczki i pójście spać ? Daje świetne efekty
4.Niestety estetyka.Skórki są nieodsunięte co powoduje że paznokcie wydają się krótsze.Co gorsza skórki są zalane,może spróbujesz następnym razem użyć pędzelka namoczonego w zmywaczu?

Anonimowy pisze...

Faktycznie, nieładnie to wygląda. Żeby pisać takie posty i załączać zdjęcia trzeba mieć nienaganne dłonie i paznokcie o ładnym kształcie.....czego tu nie ma....

Ewa pisze...

Kolor ładny, ale mam wrażenie, jakby nie był do końca kryjący...

Anonimowy pisze...

"Faktycznie, nieładnie to wygląda. Żeby pisać takie posty i załączać zdjęcia trzeba mieć nienaganne dłonie i paznokcie o ładnym kształcie.....czego tu nie ma.... "

Dokładnie,mnie samej byłoby wstyd zamieszczać takie zdjęcia.

Magdalena B pisze...

fajny kolorek i fajnie wygląda na króciutkich pazurkach

Anonimowy pisze...

Do wszystkich Anonimow-
A) dlonie nie sa brudne, tylko pokrzywdzone przez nieszczesny samoopalacz, ktory zachcialo mi sie testowac.
B) rece mam przesuszone, skorki rowniez i nie moge z nimi dojsc do ladu : przez ostatnie pol roku, dzien w dzien po kilkanascie razy traktowalam je ostrymi srodkami dezynfekcyjnymi z okazji praktyk zawodowych w szpitalu. Staram sie jak moge, ale to nie takie proste w moimprzypadku.
C) nie raz wspominalam, ze nie chce pisac talkich postow, bo moje rece sa niereprezentacyjne - czyt. punkt B. Chcialyscie pazury - macie.
D) Paznokcie sa krotkie bo... Czyt. punkt B.
Podsumowujac - bede takie posty wstawiac i mam nadzieje, ze z posta na post zdjecia beda wygladac LEPIEJ.

Pozdrawiam
Marta

Anonimowy pisze...

Jedna osoba napisała Ci że chce oglądać swatche lakierów a Ty już od razu jej posłuchałaś ? Lepiej zajmij się makijażami bo to Ci zdecydowanie lepiej wychodzi niż paznokcie na które nie da się patrzeć.

Independent Woman pisze...

Anonimie - nie jedna. Uważam, że przesadzasz. W blogświatku jest tylko różnych blogów pokazujących paznokcie i które są w ZNACZNIE gorszej kondycji niż moje i nikt nie hejtuje ich "brakiem estetyki, że nie da się na nie patrzeć, że wstyd zamieszczać takie zdjęcia".
W porządku.
Swatche lakierów będę pokazywać na próbniku, jeśli ma to Was uszczęśliwić.

Anonimowy pisze...

Krótkie paznokcie nie muszą być brzydkie wystarczy że odpowiednio o nie zadbasz.

Łukasz Bier pisze...

kolor bardzo ładny

Marti:* pisze...

Ich lakiery są fenomenalne! <3 Pozdrawiam :-*

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook