PAZNOKCIE: Rimmel Salon Pro, 702 simply sizzling

Dzisiaj chcę Wam przedstawić jeden z najpiękniejszych różowych lakierów w mojej kolekcji. Klasyczna, intensywna jednak lekko zgaszona fuksja.



PĘDZELEK: szeroki, łopatkowaty czyli... taki jak lubię najbardziej. Niezwykle łatwo (i szybko) maluje się nim paznokcie.

KRYCIE: jakby się postarać, wystarczyłaby jedna warstwa. Ja jednak przyzwyczaiłam się do nakładania dwóch i otrzymałam taki efekt, jak na zdjęciach wyżej.

KONSYSTENCJA: odpowiednia. Niezbyt gęsta i niezbyt rzadka.

TRWAŁOŚĆ: (test na odżywce Eveline 8w1 i nawierzchniowcu Orly In A Snap) Dwa dni bez najmniejszego ubytku. Trzeciego dnia lakier zaczął lekko odpryskiwać, ale nie było to jakoś specjalnie rażące. Czwartego dnia natomiast, czułam naglącą potrzebę odświeżenia mani - lakier mocno poodpryskiwał, pościerał się i wyglądał mocno niechlujnie.

KOLOR: jak wspomniałam we wstępie, odcień 702 simply sizzling to klasyczna, elegancka fuksja. W zależności od światła potrafi zupełnie inaczej wyglądać na dłoniach : w słońcu jest bardziej intensywna i różowa, w cieniu czy pomieszczeniach niedostatecznie doświetlonych jest bardziej "brudna" i fioletowa.

CZAS SCHNIĘCIA:  przeciętny. Ja zawsze stosuję topcoat na lakier kolorowy, więc moja opinia w tej kwestii mogłaby być nieobiektywna.

OCENA: 4,5/5

Podsumowując, to naprawdę piękny lakier który z przyjemnością będę nosić cały rok. Czuję się w nim elegancko i kobieco. Polecam.

Pozdrawiam, 
Marta



17 komentarze:

Mademoiselle Zu pisze...

uwielbiam taki kolor. mam pomadke sisheido w kolorze fuksji ktora idealnie by do niego pasowala :D

Anonimowy pisze...

Szkoda że paznokcie Ci łopatkują.Próbowałaś coś z tym zrobić?

Independent Woman pisze...

Zu - tak je właśnie dzisiaj połączyłam :D Z soczystą fuksją na ustach :)

Anonimie - taka ich natura. Kiedyś próbowałam, ale niestety chyba z marnym skutkiem :P

Anonimowy pisze...

Lakier piękny, chyba sobie kupię. Marto- jaką do tego masz szminkę? Monika W.

Independent Woman pisze...

Monia - wybrałam Essence nr 12 blush my lips :)
Łap zdjęcie : http://zapodaj.net/9816136d797ae.jpg.html

Penelopa pisze...

Świetnie ten kolor wygląda na dłoniach, chociaż nie na moich. ;p Mam szminkę z Avonu w podobnym fuksjowym odcieniu i co by nie mówić to ma on w sobie jednak sporo powera. :)

frambuesa pisze...

Mam ten lakier i uwielbiam ten kolorek :)

Anonimowy pisze...

Ale ślicznie ta całość się skomponowała! Dzięki za odp. Monika W.

Jagodowa^^ pisze...

Lubię takie kolory, są klasyczne i bardzo kobiece ;-)

Agata Samulak pisze...

bardzo ładny kolor! raany jak ja dawno nie malowałam paznokci!

KasiaPL pisze...

ładny, faktycznie dość elegancki :)

Anonimowy pisze...

Wstyd przyznać, ale obgryzam paznokcie no i w takim stanie niestety nie nadają się do malowania... zrobisz post z pędzlami?

Kasiuleczka pisze...

Ładny kolorek, idealny na lato :)
Lubię szerokie pędzle w lakierach do paznokci

Dębica pisze...

Fajny żywy kolor :)

Ty też możesz... pisze...

Fuksja na paznokciach, zwłaszcza latem, to strzał w dziesiątkę!

mixoflife pisze...

rzeczywiście piękny!
Lubię lakiery z tej serii :)

Primes pisze...

piękny kolor!:) ja swoją fuksję posiadam z GR:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook