MAKIJAŻ DNIA: klasycznie i... bardzo szybko :)

Obiecałam więcej makijaży - słowa dotrzymuję. Przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż na szybko. Nie ma nic prostszego, jak szybkie zaznaczenie powieki z lekko roztartą kreską + mocne, intensywne usta. Maluję się tak bardzo często i uważam, że jest jeden z trafniejszych makijaży dedykowanych mojemu typowi urody :)


KOSMETYKI UŻYTE W MAKIJAŻU:

Twarz: podkład L'Oreal Infallible nr 200, puder matujący w kompakcie Pierre Rene, korektor pod oczy Skinfood Salomon, dysk brązujący z Sephory, róż do policzków Sensique nr 103, rozświetlacz z którejś limitowanki Catrice.

Oczy: baza pod cienie Avon, cienie Catrice i MUA, czarna kredka Avon Supershock, biała kredna Basic tusz do rzęs Maybelline Big Eyes. 

Brwi: cienie z paletki do brwi Catrice, żel stylizujący do brwi Catrice. 

Usta: szminka do ust Avo, red embrace. 


Lubicie nosić takie makijaże na co dzień? 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta

11 komentarze:

Retromoderna pisze...

Jak dla mnie - super

Penelopa pisze...

W końcu jakiś makijaż! :) Śliczny jak zawsze, chyba mamy podobny gust. :) Też mam te szminkę z Avonu, ale niestety u mnie średnio z trwałością. Mam też Pink Wink z tej samej serii i jest to samo, ale lubię je użyć od czasu do czasu. :)

Anonimowy pisze...

Dlaczego na każdym zdjęciu MUSISZ otwierać usta ?

Independent Woman pisze...

Retromoderna - dzięki!

Penelopa - dokładnie, trwałością nie grzeszy. Tak czy siak, uwielbiam ją nosić. :)

Anonimie - nie muszę. Tak po prostu wychodzi.

Anonimowy pisze...

W końcu makijaż :) Jednak kolor na ustach wychodzi na pierwszy plan. Jak dla mnie Twój makijaż to bardzo fajna opcja na wieczorne spotkanie Monika W.

żaneta serocka pisze...

czerwień ust jest genialna, uwielbiam mocno podkreślone , kobiece usta sama się tak maluję.

Monika Kulik pisze...

Czerwień bardzo ładna : )

Anonimowy pisze...

Nie szkoda Ci włosów ? co chwile masz inny kolor.

Independent Woman pisze...

Monika W. - a widzisz :) Ja uwielbiam takie makijaże na co dzień :) Na wieczór prawie nigdy nie mam mocnych, intensywnych ust - wtedy zawsze stawiam na smokey :)

Żaneta S. - zgadza się :) To mega kobiece i mega... seksowne ;)

Monika Kulik - tak, jest piękna :)

Anonimie - trochę mi szkoda, ale chęć zmian wygrywa. Jak zmieniam kolor włosów to automatycznie lepiej się czuję. Może to głupie, ale tak właśnie mam.

Aparatka pisze...

Makijaż bardzo kobiecy, usta faktycznie grają w nim pierwszą rolę. Postaram odwzorować się makijaż oka, z ustami jednak spasuję - wolę jednak delikatnie zaakcentowane usta ;) (niemniej jednak, Tobie takie pasują ;))

Anonimowy pisze...

Uwielbiam tego typu makijaże, pięknie wyglądasz!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook