MAKIJAŻ DNIA: totalny chillout ;)

Mam dzisiaj wolne, kończę leczyć grypę i pomyślałam, że pokażę Wam dzisiaj mój totalnie minimalistyczny, bardzo szybki makijaż, "domowy outfit" i pazury :D


 Do wykonania makijażu użyłam:
  • TWARZ: CC krem Bourjois, puder w kompakcie Pierre Rene, korektor pod oczy Astor Perfect Stay nr 1, puder do konturowania twarzy KOBO, róż do policzków Chanel w odcieniu Reflex, rozświetlacz KOBO w odcieniu Golden Lights. 
  • OCZY: baza pod cienie Avon, cienie w kolorze cappuccino, zieleni i bieli NYX, srebrna kredka na linii wodnej Avon, tusz do rzęs Maybelline Great Lash.
  • BRWI: paleta do makijażu brwi Pierre Rene (nowość).
  • USTA: szminka Maybelline CS 715 choco cream. 

Na pazurkach mam przepiękny, kobiecy, czysty, elegancki Essie Ballet Slippers



... a na sobie mam powyciągane dresy. :D


Chcecie więcej takich miksów? :D

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

Miałaś podobno już nie pokazywać paznokci,a poza tym czytasz to co piszesz? kolejny raz masz błąd w tytule.

Anonimowy pisze...

Świetnie ten puder z kobo wygląda ,,w akcji" Podoba mi się kolor kreski, ogólnie stylówa jest spoko- ja bym tak nawet na miasto wyszła :) Monika W.

Independent Woman pisze...

Anonimie - dziękuję, że z taką uwagą czytasz moje posty. Proszę, poprawiaj mnie za każdym razem gdy zrobię jakąś rażącą literówkę. Jeśli chcesz, możesz również poprawiać całe treści postów, aby były bardziej składne.

Monia W. - też często chodzę w dresach na zewnątrz :D

Anonimowy pisze...

Tu nie chodzi o poprawianie tylko o to że często zdarza Ci się zrobić literówkę w tytule i wtedy to bardzo razi.Raczej nie czytam Twoich postów.

Independent Woman pisze...

Anonimie - więc po co wchodzisz na mój blog? Wytykać błędy? Pasjonujące zajęcie, nie powiem :)

Madziak k pisze...

Essiak cudowny, uwielbiam takie kolory! :) ostatnio mój ulubieniec to Muchi Muchi :)

KOSMETASIA pisze...

właśnie choruję na Essie, ten lakier musi być móóóóój!

Paznokciowe Lovee. pisze...

Ah te Anonimy ;) że człowiek tak sie wstydzi ujawnić, albo chociaż podpisać łaskawie, jak KULTURA nakazuje.

Zdrówka Kochana! Makijaż swietny. Ja jestem za takimi miksami ;). Mleczyk na paznokciach wygląda obłędnie!

Penelopa pisze...

Świetnie :D Chilloutowy to tylko strój, bo makijaż gdyby coś na usta nałożyć to i do eleganckiej stylizacji by się nadał. Super wygląda ta kredka na linii wodnej, jak będę robić kiedyś zamówienie z Avonu to na pewno się na nią skusze. :)

charlotte pisze...

Bardzo ładny makijaż, ten zielony akcent świetnie wygląda i sprawia, że nie jest to zwykły nudziak :)

Ada Szczepańska pisze...

Fajny make-up :)

http://mixoffashion.blogspot.com/ pisze...

super french

Gociaczek N. pisze...

Ślicznie:)

Yasminella pisze...

Ja w takie dni praktycznie w ogóle się nie maluje. :)

Independent Woman pisze...

Dziewczyny - dziękuję! :)

Immenseness pisze...

świetny makijaż :) ps. wyciągnięte drechy są najlepsze, też takie lubie :X

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook