PAZNOKCIE: OPI, From A To Z-Urich

Mam kilka lakierów tej firmy i właściwie z żadnym nie polubiłam się jakoś szczególnie. Jak dla mnie, ceny są nieracjonalnie wysokie biorąc pod uwagę naprawdę kiepską jakość. Essie a OPI, nie ma porównania. Dziś pokażę Wam jeden z OPI-aków, który naprawdę lubię i z chęcią noszę już... czwarty dzień. 


BUTELECZKA: mówicie co chcecie, ale ja uwielbiam buteleczki lakierów tej firmy. Zdecydowanie bardziej podobają mi się niż butelki Essie. Te mają fajną chropowatą zakrętkę, która bądź co bądź, ułatwiają otwieranie lakieru. Butelka zawiera 15ml lakieru - dużo.

PĘDZELEK: cienki, klasyczny. Ja niestety za takimi nie przepadam, ale w przypadku tego lakieru nie jest to dla mnie jakiś większy problem.


KONSYSTENCJA: idealna. Średnio-gęsta. Lakier nie smuży. 

KRYCIE: jakby się bardziej postarać, to jedna grubsza warstwa wystarczyłaby spokojnie. Ja jednak zawsze wolę nałożyć dwie cieńsze. Ot tak, z przyzwyczajenia.

KOLOR: przepiękny. From a to Z-Urich jest jesienny, kobiecy i trochę mroczny. Dla mnie to bordo z stanowczą nutą fioletu. Taki... sok z buraków. Szkoda, że na zdjęciach nie do końca udało mi się oddać jego niespotykany kolor.


TRWAŁOŚĆ: jak już wyżej wspomniałam, trwałość tego lakieru mnie zaskoczyła. Zwykle lakiery tej firmy trzymają się u mnie maksymalnie 2 dni, ten natomiast wytrzymał cztery bez najmniejszych uszkodzeń. :) Super.

DOSTĘPNOŚĆ: Sephora, Douglas, drogerie internetowe.

CENA: 49zł

Ocena: 5/5

Podsumowując, jestem zakochana w tym lakierze. Uwielbiam jego kolor, jest taki bardzo "mój". Pięknie prezentuje się na dłoniach i... naprawdę zaskakuje trwałością. Nawet na moich problematycznych paznokciach. Jeśli tylko znajdziecie go w jakiejś fajnej promocji, to serdecznie go Wam polecam ;)

Pozdrawiam, 
Marta

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Faktycznie dość nietypowy lakier. Kiedy go zobaczyłam od razu hasło ,,jesień" mi się nawinęło- Monika W.

żaneta serocka pisze...

miałam właśnie ten kolor. dla mnie nie było szału jak na jego cenę, na moich paznokciach jedynie piaski dobrze się trzymają.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook