MAKIJAŻ DNIA: pierwsze wrażenie palety Makeup Revolution I Heart Makeup

Kilka dni temu przyszło do mnie dość duże zamówienie z MintiShop. Jako, że totalnie wycyckałam się z paletek cieni w odcieniach nude, postanowiłam zrobić sobie świąteczny prezent i zamówić kilka sztuk - w tym właśnie dwie patelki Makeup Revolution imitujące sławne czelokadki Too Faced.

Dziś zapraszam Was na taki szybkie, jesienne smokey eyes przy użyciu tylko i wyłącznie palety Makeup Revolution I Heart Chocolate. :)







DO WYKONANIA MAKIJAŻU UŻYŁAM:

Twarz: podkład Benefit Hello Flawless, korektor pod oczy Skin Food Salomon, puder korygujący Catrice, baza brązująca Chanel, puder do konturowania twarzy KOBO Sahara Sand, róż do policzków MAC Warmth of Coral, rozświetlacz do twarzy KOBO.

Oczy: baza pod cienie KOBO, cienie z palety Makeup Revolution I heart Chocolate, złota i czarna kredka Golden Rose, tusz do rzęs My Secret Create You Lashes (totalna klapa...)

Brwi: Makeup Revolutions farbka do brwi w odcieniu Light - nowa miłość :)

Usta: szminka Avon w odcieniu Carmel Comfort

Pewnie jesteście ciekawe, jak oceniam paletkę po pierwszym użyciu. Szczerze? Jestem naprawdę zaskoczona jakością tych cieni. Perły są świetnie napigmenowanie (w sumie to... ciężko zepsuć to wykończenie cienia...), ale maty również zaskakują. Celowo dzisiaj użyłam matowego brązu, by sprawdzić jak się będzie rozcierał, czy będzie blakł i czy będzie się sypał. Egzamin zdał na piątkę : jest przyjemnie kremowy, łatwo łączy się z innymi cieniami i dobrze się go blenduje. Jeśli moje kolejne podejścia do tej palety (czy też jej siostry) będą tak udane, to nie wiem, czy nie zamówię jakiś innych paletek, bo cena jest naprawdę okazyjna :)

Macie jakieś cienie tej firmy? Polecacie szczególnie jakieś zestawy kolorystyczne?? Ja myślę o wersji Hot Smoked i Essentials Shimmers :)

Pozdrawiam, 
Marta

10 komentarze:

Penelopa pisze...

Podczas ostatnich zakupów miałam wziąć te cienie, ale ostatecznie padło na paletkę róży Hot Spice z tej samej firmy. :) Makijaż oczu mi się podoba, ale całość jakaś taka zbyt jednokolorowa jak na Ciebie. :) Brakuje mi mocniejszego akcentu na usta. :)

Independent Woman pisze...

Penelopa - masz racje :) mogłam użyć np. koralowej szminki :)

Magdalena pisze...

U Ciebie wszystkie cienie wyglądają super! :)

Mademoiselle Zu pisze...

miedziana marta mniam!

Primes pisze...

też przypadły mi do gustu ich cieni, dlatego moja paletkowa kolekcja MUR się powoli powiększa:) makijaż piękny, kojarzy mi się z jesienią:)

Anonimowy pisze...

Tak ciężko jest zrobić zdjęcie oczom na wprost? z takiej perspektywy jak Ty robisz zdjęcia ciężko ocenić makijaż.

Zakręcony Świat Marty pisze...

Masz idealne oczy do makijażu, z moimi opadającymi powiekami nic się nie da zrobić;) lubię brązy, więc makijaż mi się podoba

Independent Woman pisze...

<3

Justyna B pisze...

Zastanawiam się nad kupnem podkładu Benefit Hello Flawless, jaka jest Twoja opinia na jego temat?:))

Anonimowy pisze...

Paletka śliczna! Ale bladziutkie usta zrobiłaś. Zgadzam się z Penelopą, że brakuje akcentu na usta. Pokażesz swoje zakupy z mintishopu? Monika W.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook