MAKIJAŻ DNIA: pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia

Po pierwsze chciałam Wam życzyć cudownych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w rodzinnej atmosferze. Aby w najbliższym 2015 roku szczęście Was nie opuszczało i to co robicie aktualnie sprawiało Wam dużo radości :)


A po drugie, przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż, który nosiłam podczas świątecznego obiadu u moich rodziców :)





TWARZ: podkład Bourjois Nearly Naked, korektor pod oczy Skin Food, puder korygujący Catrice, bronzer theBalm Bahama Mama, rozświetlacz Catrice.

BRWI: farbka do brwi Makeup Revolution odcień light.

OCZY: cienie w kremie Cargo, paleta Makeup Revolution Flawless, pigment Makeup Revolution w odcieniu Affluent, czarna kredka Golden Rose, złoty eyeliner nr 95 Inglot.

USTA: konturówka do ust Golden Rose nr 505, masełko o zapachu toffie z BeBeauty.


Pozdrawiam,
Marta

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Najbardziej podobają mi się usta. Jak sprawuje się to masełko? Rozumiem, że taki ładny odcień uzyskałaś, dzięki nałożeniu go na konturówkę, a samo w sobie daje jakiś kolor na ustach?

Anonimowy pisze...

Anonimie - produkt z BeBeauty masełko ma tylko w nazwie ;) To po prostu pół-transaprentny błyszczyk w karmelowym odcieniu :) Jest fajny, bo ładnie wygląda na ustach i długo się trzyma :))

Marta,
Madependent Woman

Anonimowy pisze...

Masz fajny kolor włosów, czy możesz zdradzić jaki odcień.

Independent Woman pisze...

Anonimie - pewnie ;) To farba Garnier OLIA, w odcieniu mroźny kasztan (5.25). Z farby jestem bardzo zadowolona, włosy nie są w gorszej kondycji niż przed farbowaniem. Po za tym kolor wychodzi baaardzo zbliżony do tego, który widnieje na opakowaniu ;)

Anonimowy pisze...

Bije od Ciebie coś co ja po roboczemu nazywam ,,luźną elegancją" Nic nie jest przesadzone. Przy okazji- piękny ten pigment-szkoda, że ja nie lubię cieni w formie sypkiej, bo bym kupiła :P Marto czy Ty oprócz farbowania również ścięłaś włosy czy ja już niedowidzę na starość? Monika W.

Independent Woman pisze...

Monika W - dziękuję za komplementy, jest mi baardzo miło :)
Ja też nie przepadam za pigmentami, ale większość z nich pięknie błyszczy i nałożona palcem na środek powieki robi całą robotę ;)
Tak, również ścięłam włosy na long boba :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook