MAKIJAŻ DNIA : 13.01.2015

Na szybko, przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż. Błyszczące oko + ciepłe, fuksjowe usta ;)





DO MAKIJAŻU UŻYŁAM:

Twarz: podkład i puder Benefit Hello Flawless, korektor rozświetlający KOBO, bronzer theBalm Bahama Mama, róż theBalm Cabana Boy, rozśietlacz KOBO.

Brwi: farbka do brwi Makeup Revolution, odcień light.

Oczy: baza pod cienie I heart Makeup, cienie Makeup Revolutions Iconic Dreams, brązowa kredka Essence, czarna kredka Avon, tusz do rzęs Maybelline Define-A-Lash.

Usta: matowy lakier do ust Astor nr 215 just so stylish.


Pozdrawiam, 
Marta

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Śliczny masz kolor na ustach <3 Te matowe lakiery to jakaś nowość, bo nie słyszałam o nich jeszcze? Długo się u Ciebie utrzymują? Monika W.

Independent Woman pisze...

Tak Monia, to nowość.Ten lakier jest rewelacyjny! Mam dopiero jeden kolor ale wiem, że będzie więcej. Ta szminka jest szalenie trwała a na dodatek nie przesusza moich ust. Ostatnio Astor zaskakuje mnie bardzo pozytywnie ;)

Anonimowy pisze...

Boskie usta. Jedna z najładniejszych szminek jakie widziałam.

Anonimowy pisze...

Ładny makijaż, a szczególnie podobają mi się usta, świetny kolor :)

Daria Bożek pisze...

Usta świetne, kolorki na oku też ;)

Penelopa pisze...

Ładnie. :)

Yuki. pisze...

O rany, przepiękne usta! ♥

Gapa pisze...

Zawsze z zazdrością patrzę na dziewczyny, którym chciało się pobawić cieniami. Nadają spojrzeniu głębi...

Penelopa pisze...

Kiedy jakis nowy post? :D

Ann pisze...

Świetny makijaż oczu :) i ładny odcień na usta rzuciłaś :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook