Nowości z ostatnich tygodni.

Jak na moje możliwości,  to nie ma tego wiele :) Kosmetyki do włosów ( udało mi się je kupić w bardzo okazyjnej cenie, przy okazji likwidacji drogerii Kokardi.pl) przede wszystkim, zapach i kilka innych pierdół :) Ostatnio nie robię wielkich zakupów - wybieram tylko to, co jest mi niezbędne albo to, na co czaiłam się od dłuższego czasu :) Bez zbędnego gadania : zapraszam :)

- Receptury Babuszki Agafii, odświeżająca maseczka do twarzy
- Organic Shop, błotna maseczka do twarzy z algami (moja ulubiona maseczka oczyszczająca ever)
-  Organic Therapy, serum do twarzy zwężające pory

 - Eveline, Paznokcie twarde jak diament, odżywka do paznokci
- Seche Vite, top coat


 - Organic Shop, Body Desserts, masło do ciała Carmel & Cappuccino
- Sephora, żel pod prysznic o zapachu pomarańczy


 - CH, In 2 U, woda toaletowa 100ml


 - Bomb Cosmetics, szampon do włosów w kostce "Lśnienie"
- Love 2 Mix Organic, szampon do włosów Chili & Pomarańcza
-Planeta Organica, turecki szampon do włosów
- Planeta Organica, balsam do włosów z olejem arganowym
- Planeta Organica, balsam do włosów z masłem shea


 - Kolastyna, CC krem w odcieniu light
- theBalm, Balm Shelter w odcieniu lighter than light


 - Makeup Revolution, paleta cieni Run Boy Run


- KOBO, paleta cieni (skompletowałam ją sama)

Mówiłam, że nie ma tego wiele? Jesteście czymś szczególnie zainteresowane?

Pozdrawiam, 
Marta


7 komentarze:

Tanika i Wojtas pisze...

Mnóstwo fajnych produktów, które przygarnęłabym :) Najbardziej mnie zaciekawiło serum zwężające pory, będę wypatrywać recenzji :)
Miłego testowania :)

Penelopa pisze...

Jak na moje oko to jednak całkiem nie mało tego. :) Z tych kosmetyków miałam tylko tę znaną każdemu odżywkę z Eveline, ale teraz spróbowałam tej różowej (też z Eveline) i dla mnie osobiście jest lepsza. Pomijając działanie to nie podoba mi się ten biały kolor tej odżywki. Jeśli ktoś maluje paznokcie to raczej nie ma to dla niego znaczenia. Pozostałych rzeczy nie znam,, ale chętnie bym przetestowała. ;p
Pozdrawiam. :)

notthatbeautiful pisze...

czekam na recenzję kremu tonującego od The Balm :)

theMonique pisze...

fajne zakupy na kokardi :)
p.s. przed chwilą doszłam, że zniknęłaś mi z listy czytelniczej... od dawna do Ciebie nie zaglądałam i nawet myślałam, że zamknęłaś bloga a tu przez przypadek okazało się, że jednak nie :)

Anonimowy pisze...

Faktycznie widać, ze nie chodziłaś po drogerii wrzucając rzeczy do koszyka ,,na chybił-trafił" bo w zasadzie każdy kosmetyk jest z innego źródła. Jeśli o recenzję chodzi to ja jestem ciekawa opinii o:
1- Organic Therapy, serum do twarzy zwężające pory
2-Bomb Cosmetics, szampon do włosów w kostce "Lśnienie"
3- - theBalm, Balm Shelter w odcieniu lighter than light
No i czekam na obiecaną recenzję serii Bielendy- Monika W.

UpitaKubisiemx3 pisze...

Bardzo fajne zakupy, prawie wszystkie produkty to dla mnie nowość :)

Yuki. pisze...

Odżywka diamentowa to mój must have. In 2 U kocham ♥

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook