Alaffia, EveryDay Coconut - lotion do twarzy SPF15

Do TK Max's chodzę często, zwykle w poszukiwaniu jakiś drogich-tanich perełek. W ostatnich miesiącach nie udało mi się upolować niczego godnego uwagi ale kilka tygodni temu... odkryłam to cudo : lotion do twarzy z SPF15 z firmy Alaffia. Nigdy o niej nie słyszałam, ale zdążyłam się zorientować, że polityka tej firmy jest co najmniej proekologiczna. 
Jak tylko zobaczyłam ten kosmetyk na półce, jego pojemność, cenę i SKŁAD, bez wahania wrzuciłam go do swojego koszyka. 


OPAKOWANIE: Wielka flacha o pojemności 354ml (?!) z pompką. Wygląda ładnie na toaletce, zwraca na siebie uwagę. Jeśli chodzi o pompkę to mogłaby wypluwać mniejszą ilość kosmetyku, ale... nie będę się czepiać. 


ZAPACH: iście kokosowy! Wyczuwam w nim jeszcze jakąś inną nutę zapachową która równoważy słodycz kokosa więc mnie się podoba. 

KONSYSTENCJA: średniej gęstości krem, który momentalnie się wchłania pozostawiając skórę idealnie wygładzoną. 


WŁAŚCIWOŚCI: o właściwości docelowej - chronienie przed słońcem - nie będę wiele pisać bo a) SPF15 to nie jakoś dramatycznie wiele i właściwie można by rzec, że mało a b) to po prostu wierzę, że to robi. Warto wspomnieć o innym działaniu, które mnie absolutnie powaliło : lotion idealnie, perfekcyjnie nawilża skórę jednocześnie będąc najlepszą bazą pod podkład jaką sobie można wymarzyć. To prawda, że delikatnie bieli skórę ale to najmniejszy problem. Kosmetyk wchłania się w sekundzie do satyny/matu i każdy podkład "jeździ" po nim jak po maśle. Nic się nie waży, nic się nie roluje, nie robi się ciastko (tak, nawet przy takim upale jaki mamy w ostatnich dniach!). Brnąc dalej w te zachwyty trzeba wspomnieć o genialnym składzie:  


CENA : 34,99zł (TK Maxx)

DOSTĘPNOŚĆ: wydaje mi się, że oprócz TK Maxa, nie jest dostępny stacjonarnie w Polsce. Możecie go dorwać właśnie tam, albo na oficjalnej stronie producenta - > KLIK

Podsumowując, czego chcieć więcej? 354ml fantastycznego kremu na dzień z super składem za 34,99zł. Polecam, polujcie w swoich TK Maxach! :) 



Pozdrawiam, 
Marta

1 komentarze:

Marta pisze...

muszę poszukać w swoim Tk Maxxie:D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook